Τελευταία Νέα:

ΣΥΡΙΖΑ: Άνοδος με νέο σήμα στη ΔΕΘ – Το παρουσιάζει σήμερα ο Αλέξης Τσίπρας


Ραντεβού σήμερα στις 11 το πρωί δίνει στο διαδίκτυο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, προσκαλώντας στελέχη και φίλους της αξιωματικής αντιπολίτευσης να συντονιστούν την ίδια ώρα σε όλη τη χώρα μέσα από τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η αιτία της ψηφιακής πρόσκλησης Τσίπρα, αν και παραμένει αινιγματική και επιμελώς κρυμμένη, δεν είναι άλλη από την αλλαγή σήματος για την Κουμουνδούρου, όπως τουλάχιστον υπονοείται μέσα από ολιγόλεπτα βίντεο που προβάλλονται τις τελευταίες ημέρες μέσα από τους λογαριασμούς του κ. Τσίπρα στα κοινωνικά δίκτυα.

Με την μερική αποκάλυψη των προθέσεων της ηγεσίας του κόμματος απέναντι στο νέο σήμα, φιγουράρουν οι πανανθρώπινες αξίες «Ελευθερία» σε κόκκινο φόντο, «Αλληλεγγύη» σε πράσινο φόντο και «Δικαιοσύνη» σε κίτρινο φόντο και «Ισότητα» σε μοβ φόντο, παραπέμποντας στη συνθηματολογία της γαλλικής Επανάστασης.

Επιπλέον, στα γραφικά των βίντεο που επιμελήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ διακρίνεται με άσπρες γραμμές ένα αστέρι, καθώς το αρχικό έμβλημα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το πεντάκτινο αστέρι, ως δηλωτικό ενότητας, μαζί με τρεις κυματίζουσες σημαίες: μια κόκκινη για την κλασική αριστερά, μια πράσινη για την οικολογία και μια μωβ για τα λαϊκά κινήματα.

Οι πρώτες πινελιές στην παραδοσιακή «εταιρική ταυτότητα» της Κουμουνδούρου σημειώθηκαν πέρυσι τις παραμονές των τετραπλών εκλογών, όταν προστέθηκαν στα χρώματα του λογότυπου το πράσινο, το γαλάζιο και το μπλε, υποστηρίζοντας οπτικά και χρωματικά την στρατηγική της διεύρυνσης του κόμματος.

Ταυτόχρονα, στα προωθητικά οπτικοακουστικά υλικά του ΣΥΡΙΖΑ σημαίνουσα θέση έχει το σύνθημα «#για_όλους», με την αξιωματική αντιπολίτευση να επενδύει στην «πλατιά απεύθυνση» του κόμματος σε ευρύτερα του εκλογικού της ακροατήρια.

Η πολιτική αυτή φιλοδοξία, ωστόσο, δεν επιβεβαιώνεται από όλα τα τελευταία δημοσκοπικά ευρήματα, στα οποία η Νέα Δημοκρατία προηγείται με διαφορά 20 μονάδων του ΣΥΡΙΖΑ. Η δημοσκοπική κατάρρευση της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν αυτή που επέβαλε κυρίως αλλαγές και στη δημόσια εικόνα του κόμματος, οι οποίες ξεκίνησαν με τον ορισμό νέου Γραμματέα, νέου επικοινωνιακού επιτελείου και σήμερα νέας γραφιστικής ταυτότητας, σε μια προσπάθεια να αναταχθούν γρήγορα οι πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις του κόμματος.

Το γεγονός, ωστόσο, ότι οι αλλαγές στο λογότυπο του ΣΥΡΙΖΑ επιχειρούνται συστηματικά δύο φορές στα τελευταία δύο χρόνια υποδηλώνει την ανάγκη, κομματική και κοινωνική, για ριζοσπαστικές αλλαγές όχι μόνο στην χρωματική παλέτα του κομματικού σήματος, αλλά και στο κεντρικό του αφήγημα, το οποίο η Κουμουνδούρου δεν έχει καταφέρει ακόμη να ανασυνθέσει.
-------------------------
To Almopia24.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.